REJON OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
ul. Ks. Bolesława Jaśkowskiego 11,
tel. tel. +48 52 357 42 78
tel. tel. +48 52 357 20 92
fax. tel. +48 52 357 42 35
od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00
Telefony awaryjne:
„LABRET”
- wod – kan, CO, gazowych
tel. +48 531 762 160
Firma PUH „OMEGA”
- konserwacja oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych
tel. +48 508 811 849
Firma PHU „EL-BUD”
- konserwacja instalacji elektrycznej
tel. +48 505 316 701
instrukcja palenia w piecu
Propan-butan zakaz ogloszenie2
Do zadań pracowników Rejonu Obsługi Mieszkańców należy m.in.:
- Obsługa lokatorów w zakresie zmian osobowych w lokalach, zmiany w opłatach, udzielanie informacji dot. wysokości czynszu i opłat itp.,
- Sporządzanie projektów umów najmu na lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe – po uprzednim przeprowadzeniu przetargu,
- Sporządzanie projektów umów dzierżawy terenu, powierzchni pod reklamy itp.,
- Szczegółowy wykaz lokali użytkowych do wynajęcia znajduje się tutaj
- sporządzanie sprawozdań dla właścicieli nieruchomości,
- kontrola utrzymania czystości na terenie posesji oraz stanu zieleni, a w uzasadnionych przypadkach – występowanie o decyzje na wycięcie drzew i krzewów,
- sporządzanie planów remontowych uwzględniających wnioski lokatorów oraz wnioski z okresowych przeglądów stanu technicznego budynków,
- sporządzanie przedmiaru robót remontowych wraz z kosztorysem,
- nadzór nad technicznym utrzymaniem budynku,
- przygotowywanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowania odpadami komunalnymi,
- zlecanie wywozu nieczystości płynnych, odpadów nietypowych